
Захист прав інтелектуальної власності

У сучасному світі права інтелектуальної власності відіграють значну роль у забезпеченні конкурентоздатності товарів та послуг і стають, таким чином, вирішальним фактором економічного розвитку. Будь-яка власність потребує захисту, і інтелектуальна власність не є винятком. Основним способом досягнення цього є видача заявнику охоронних документів, таких як патенти чи свідоцтва на право інтелектуальної власності. Найбільш часто використовуваним об'єктом інтелектуальної власності є торгова марка.

Торгова марка - це зареєстровані в установленому порядку позначення, завдяки яким товари та послуги одних осіб відрізняються від однорідних товарів і послуг інших осіб. Якщо ви запускаєте серйозний бізнес із прицілом на перспективу, вам не обійтися без власної торгової марки (ТМ). Саме вона стане символом вашої компанії, підвищить впізнаваність сервісу або продукту, дасть змогу швидше масштабувати бізнес
Реєстрація торгової марки необхідна для того, щоб права на використання об'єкта належали тільки вашій компанії. Нехтування її захистом призводить до сумних наслідків - незареєстрована торгова марка, яку ви використовуєте, може з’явитись на чужій продукції.
Творча інтелектуальна діяльність стає визначальною і вирішальною рушійною силою будь-якого розвитку. Її результати стають все більш пріоритетними у всьому світі, вона визначає стратегію і тактику соціально-економічного прогресу будь-якої країни, у тому числі й України.

Авторське право є інструментом власності і ключовою галуззю права інтелектуальної власності. Воно призначене захищати зовнішню форму вираження об'єкта (твір, малюнок, збірник, фотографія та інше), тобто їхнє «матеріальне втілення». Авторське право не може використовуватись для захисту абстрактних ідей, концепцій, фактів, стилів та технік, що можуть бути використані у творі.
Авторське право історично виникло внаслідок потреби захистити права авторів літературних творів мистецтва. Нині воно поширюється фактично на будь-які результати творчої діяльності, включаючи комп’ютерні програми, бази даних, фільми, фотографії, архітектурні об’єкти, рекламні проспекти, технічні креслення.
Контакти:
| Тел./факс: | (0536) 75-85-11 |
| моб.тел.: | 050-308-46-86 |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Експертне обстеження об'єктів щодо дотримання норм інклюзивності

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
Якщо Ви маєте намір влаштувати пандус, розпочинайте з експертного обстеження своїх об’єктів
Відповідно до статті 26 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» підприємства, установи та організації зобов’язані створювати умови для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю (у тому числі осіб з інвалідністю, які використовують засоби пересування та собак-поводирів) до об’єктів фізичного оточення (Це може бути вхід до магазину, аптеки, медичного закладу, закладу сфери послуг та інших місць критичної інфраструктури).
Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури або їх розумного пристосування (пандусів), здійснюється у порядку, затвердженому постановою КМУ від 30 червня 2021 р. № 668, та відповідно до проєктної документації, яка розробляється з урахуванням вимог ДБН В.2.2.- 40:2018.
Якщо Ви маєте намір влаштувати пандус, замовляйте послугу у Кременчуцькому відділенні Полтавської ТПП з експертного обстеження вашого об’єкта та надання відповідного письмового технічного звіту щодо дотриманості необхідних умов інклюзивності для маломобільних груп населення у відповідності з нормами ДБН В.2.2.- 40:2018.
Звертаємо Вашу увагу!
Замовник має право розпочати роботи із влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів або їх розумного пристосування після надходження повідомлення про погодження намірів від уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури чи погодження таким органом намірів за вмовчанням.
Контакти:
| Тел./факс: | (0536) 75-85-11 |
| моб.тел.: | 050-395-75-80, 050-308-46-86 |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Визначення кодів товару згідно з УКТ ЗЕД, ДКПП
Для проведення експертиз по визначенню кодів товару замовник разом із заявкою надає відповідний пакет документів (оригінали та/або належним чином завірені копії), який має включати всю документальну інформацію про характеристики товару, визначальні для його класифікації, у т.ч.:
- договір (контракт) на поставку товару з додатками й специфікаціями;
- товаросупровідні та товаротранспортні документи, які містять інформацію про найменування товару, його торгову назву, марку, артикул, розміри, розфасовку, вид упаковки, маркування, інше ( рахунок-фактура, інвойс, відвантажувальна специфікація, тощо);
- техніко-технологічні документи, що містять інформацію про технічні, фізичні, споживчі характеристики товару, технологію виробництва, хімічний склад, матеріал, з якого виготовлено товар, його призначення, функції, принцип дії , ступінь обробки, комплектність та інше (нормативна та технічна документація - ГОСТ, ДСТУ,ТУ, тощо, технологічний регламент, технічний опис, паспорт, інструкція, керівництво з експлуатації, результати лабораторних випробувань, специфікації, сертифікати якості, відповідності, безпеки, каталоги, креслення, фотознімки тощо);
- інші документи або будь-яку іншу інформацію про товар, які необхідні для однозначної ідентифікації товару та прийняття рішення по визначенню коду.
Контакти відділу експертизи та сертифікації товарів у м.Кременчук:
| Тел./факс: | (0536) 75-85-12 |
| моб.тел.: | 050-308-91-83 |
| е-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Товарознавча та судова експертиза
Метою незалежної експертизи є задоволення потреб підприємців (замовників експертизи) шляхом надання їм достовірної інформації щодо дослідження об'єкта експертизи відповідно до визначеного завдання експертизи і законодавчим та/ або регламентувальним вимогам.
Залежно від потреб замовника можуть бути сформульовані такі завдання експертизи:
- перевірка кількості, комплектності;
- перевірка якості, технічного/працездатного стану обладнання умовам контракту, законодавчим чи регламентувальним вимогам, зразку-еталону;
- перевірка паковання, марковання продукції;
- відбір зразків (проб);
- передвідвантажувальний огляд ( перевірка кількості, комплектності, якості тощо);
- визначення фактичної кількості, комплектності ( за відсутності відповідних критеріїв оцінки);
- визначення якості, стану паковання та/або маркування ( за відсутності відповідних критеріїв оцінки);
- визначення товаровиробника згідно з маркуванням;
- визначення продукції як такої, що була в експлуатації.
Судова експертиза – це дослідження експертом на основі спеціальних знань матеріальних об’єктів, явищ і процесів, які містять інформацію про обставини справи, що перебуває у провадженні органів досудового розслідування чи суду.
Законодавство України про судову експертизу складається із Закону “Про судову експертизу”, Інструкції про призначення та проведення судових експертиз, інших нормативно-правових актів.
Кременчуцьке відділення Полтавської Торгово-промислової палати проводить наступні види судових експертиз:
1. Судова будівельно-технічна експертиза:
- дослідження об'єктів нерухомості, будівельних матеріалів, конструкцій та відповідних документів (технічний стан, відповідність нормам ДБН споруд та конструкцій, можливість розподілу будівель);
- розподіл земель та визначення порядку користування земельними ділянками;
- визначення оціночної вартості будівельних об'єктів та споруд (вартість квартир, будинковолодінь, вартість збитків при пожежі, залитті тощо).
2. Судова товарознавча експертиза (товари народного споживання, обладнання та сировина):
- визначення вартості об'єктів дослідження;
- яке найменування та призначення товарів;
- визначення розміру матеріальної шкоди, заподіяної власнику майна внаслідок пошкодження цього майна (при пожежі, залитті тощо).
Контакти відділу експертизи та сертифікації товарів у м.Кременчук:
| тел./факс: | (0536) 75-85-12 |
| моб.тел.: | 050-308-91-83 |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Незалежна оцінка майна та майнових прав
Оцінка майна, майнових прав - це процес визначення вартості на дату оцінки за процедурою, встановленою нормативно-правовими актами України і є результатом практичної діяльності суб'єкта оціночної діяльності.
Кременчуцьке відділення Полтавської Торгово-промислової палати проводить наступні види оцінок:
- Оцінка нерухомості: житлова, нежитлова та комерційна нерухомість, земельні ділянки.
- Оцінка машин і оцінка обладнання: виробниче устаткування, верстати, прилади, обладнання, інвентар.
- Оцінка колісних транспортних засобів – автомобілі, причепи.
- Оцінка літальних апаратів: літаки, гелікоптери та інша літальна техніка.
- Оцінка судноплавних засобів: човни, катери, яхти, кораблі.
- Оцінка цілісних майнових комплексів, цінних паперів, паїв, майнових прав і нематеріальних активів – майно в складі цілісного майнового комплексу, підприємство, бізнес; права за договорами оренди.
- Оцінка прав на об’єкти інтелектуальної власності.
Контакти відділу експертизи та сертифікації товарів у м.Кременчук:
| Тел./факс: | (0536) 75-85-12 |
| моб.тел.: | 050-308-91-83 |
| е-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Підтвердження форс-мажорних обставин
Порядок засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) встановлюється Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами Регламентом засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Підставою для засвідчення форс-мажорних обставин є наявність однієї або більше форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), перелічених у ст. 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» в редакції від 02.09.2014 року, а також визначених сторонами за договором, контрактом, угодою, типовим договором, законодавчими, відомчими та/чи іншими нормативними актами, які вплинули на зобов'язання таким чином, що унеможливили його виконання у термін, передбачений відповідно договором, контрактом, угодою, типовим договором, законодавчими та/чи іншими нормативними актами.
Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за зверненням суб'єктів господарської діяльності та фізичних осіб по кожному окремому договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин.
Заява за встановленою ТПП України формою про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (Додатки № 1, № 2, № 3, № 4 до Регламенту) подається за підписом керівника підприємства, організації з відбитком печатки підприємства, або за його дорученням -довіреною особою. Заява фізичної особи подається за її підписом особисто або за її дорученням-довіреною особою.
До кожної окремої заяви додається окремий комплект документів.
Заявник несе відповідальність за повне та належне оформлення встановленої форми заяви для відповідної категорії заявників, достовірність викладених фактів, наданих документів, доказів, даних, вірність завірених ним копій згідно з чинним законодавством України.
Неналежне та неповне оформлення встановленої форми заяви для відповідної категорії заявників та/або ненадання документів, передбачених у цій заяві, є підставою для залишення заяви без розгляду з повідомленням про це заявника письмово.
Прийнята заява підлягає розгляду залежно від складності й обсягу документів протягом семи робочих днів із дня звернення суб`єкта господарської діяльності та протягом двадцяти одного робочого дня - з дня звернення фізичної особи.
Ви можете зв'язатися з нами за телефоном: (050) 304-25-53; (050) 402-14-01; (067) 405-62-23 або (0536) 75-75-47
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Семінари у сфері здійснення державних закупівель.
Кременчуцьке відділення Полтавської Торгово-промислової палати запрошує фахівців тендерних комітетів установ та організацій пройти дводенне або триденне навчання у сфері публічних закупівель.
З метою недопущення правопорушень у сфері закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.
У зв’язку із введенням у дію з 1 серпня для усіх замовників Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015р. участь у торгах здійснюватиметься обов’язково через електронні торговельні майданчики системи ProZorro.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" голова, секретар та інші члени тендерного комітету, уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель. Також зазначено, що члени комітету несуть персональну відповідальність за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №2017 від 02.12.2016р. затверджено примірні навчальні програми з питань організації та здійснення публічних закупівель.
Заняття проводяться по мірі набору групи.
Місце проведення: м. Кременчук, вул. Алітуська 2, конференц-зал.
Інформація на заняттях буде подаватися з урахуванням змін у законодавстві.
Учасники після закінчення занять отримують сертифікат.
Вартість участі у триденному навчанні - 1500,00 грн., у дводенному навчанні - 1200,00 грн. для одного слухача.
Для участі у навчанні необхідно надати заявку за формою, що додається, та надати копії статутних документів факсом за номерами: (0536) 75-85-11 або e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Безготівкова оплата за участь у семінарі здійснюється згідно реквізитів на підставі рахунку, який буде наданий за Вашою заявкою.
Бюро технічної інвентаризації (БТІ)

ВІДДІЛ З ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ (при Кременчуцькому відділенні Полтавської ТПП).
Спеціалісти з великим досвідом роботи виконають за Вашим замовленням:
- будь-які роботи з технічної інвентаризації житлових, садових та дачних будинків, гаражів, нежитлових приміщень громадського та виробничого призначення;
- складуть схематичний план земельної ділянки;
- визначать інвентаризаційну вартість об`єктів;
- нададуть кваліфіковану консультацію.
Виїзд спеціалістів за телефонною заявкою або заявкою по електронній пошті Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
До виїзду спеціаліста на об'єкт необхідно мати ксерокопії:
- Паспорта, коду
- Правовстановлюючих документів
- Документу на землю (для приватних будинків, гаражів, дачних будинків)
- Копію технічного паспорта (за наявності)
Оплата по завершенню робіт. Ціни договірні.
Ви бажаєте переоформити садовий, дачний будинок в житловий? Тоді Вам до нас!
КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ:
(096) 343-96-42; (098) 089-00-88
Адреса:
м. Кременчук, вул. Алітуська, буд. 2 (1-й поверх кім. №10)
Конференц-зал
Контакти:
| Тел.: | (0536) 75-85-11 |
| Моб.тел.: | 050-308-46-86 |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Конференц-зал
Кременчуцьке відділення Полтавської торгово-промислової палати пропонує проведення заходів ділової та науково-освітньої спрямованості в своєму конференц-залі.
Конференц-зал площею 50 м2, місткістю до 55 осіб, обладнаний всіма необхідними меблями і кондиціонером. За Вашим бажанням зал доповнюється необхідним обладнанням (мультимедійним та аудіо-обладнанням, магнітною дошкою, фліптчартом), також надається комплекс супутніх організаційних послуг (залучення лекторів, планування програм, розсилка запрошень, реклама, забезпечення кава-брейків та фуршетів та ін.).
Кременчуцьке відділення Полтавської ТПП робить короткий анонс заходів, що проводяться в офісі відділення, у власних ЗМІ (сайт www.krcci.pl.ua).
Вартість послуг обговорюється індивідуально.


Презентації, конференції, семінари
Контакти:
| Тел.: | (0536) 75-85-11 |
| Моб.тел.: | 050-308-46-86 |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Про презентації:
Кременчуцьке відділення Полтавської торгово-промислової палати організовує проведення презентацій, конференцій, семінарів та інші спеціалізовані заходи. Це:
- найкоротший шлях донести важливу інформацію до Вашої цільової аудиторії;
- кращий спосіб встановити безпосередній контакт з тими, хто уповноважений приймати рішення;
- унікальна можливість розкрити переваги, особливості, специфіку діяльності саме Вашої компанії;
- реальна можливість активно взаємодіяти з партнерами, конкурентами та потенційними клієнтами.
Місце проведення семінару - наш конференц-зал. Ми, як організатори, надаємо Вам зал для проведення презентацій, конференцій, семінарів (на 55 осіб), обладнаний меблями і кондиціонером, забезпечуємо цільову аудиторію шляхом широкої рекламної кампанії та прямої адресної розсилки інформації.
Виставкова та ярмаркова діяльність

Контакти:
| Тел./факс: | (0536) 74-16-61, 75-85-11 |
| моб.тел.: | 050-308-46-86 |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Про виставки:
Основна мета участі у виставці – це, як правило, самопрезентація. Тим не менш, це досить загальне поняття. Розглянемо докладніше, навіщо компанії брати участі і витрачати гроші на такий захід:
- Виставка - це свято. Це шоу-програма. Якщо сучасна реклама вже сама «полює» на споживачів, то сюди ж відвідувачі йдуть цілком добровільно і з радістю. Вони відкриті для отримання нової інформації, усіляких сувенірів, проявляють щиру зацікавленість. Якими ще засобами рекламної комунікації можна домогтися такого ставлення?
- Іміджева складова. Участь у виставці - це спосіб заявити про себе на своєму ринку. Як кажуть, на людей подивитися і себе показати. Ви можете вигідно відрізнятися від конкурентів, придумати щось дійсно цікаве для, припустімо, оформлення стенду. Тоді в головах своїх потенційних і реальних споживачів, виставковий імідж перейде на діяльність компанії взагалі. Ваші конкуренти зрозуміють, як у вас йдуть справи, подивившись на оформлення стенду вашої фірми - і вже ваше завдання зробити так, щоб їм стало, щонайменше, завидно.
- Маркетингові дослідження. Замовлені у професіоналів, вони коштують грошей. Виставка ж - це на рідкість бюджетний спосіб порівняти себе з конкурентами. Як вони себе позиціонують, які у них роздаткові матеріали, в чому їх переваги і слабкі сторони? Відповіді на всі ці питання можна отримати на виставці. А також поспілкуватися з ними особисто - це завжди хороший досвід.
- Інвестиції. Звичайно, не можна всерйоз вірити, що по виставці ходить безліч інвесторів, готових вкласти гроші в будь-який проект. Проте, виставка хорошого рівня відвідується ними обов'язково. Якщо ви зумієте представити себе правильні і грамотні чином, зможете зацікавити цю аудиторію, то успіх організації гарантований.
- Комунікації. Це складова будь-якої виставки будь-якого рівня. Саме потрібні зв'язки і знайомства - це те, що ви гарантовано отримаєте на заході. Звичайно, залежить від вас, чи буде це випадкова зустріч або довгострокове партнерство, але ви зможете скласти відмінну базу контактів.
Тільки на виставці компанія має можливість безпосередньо і на нейтральній території зустрітися зі своїми покупцями, контрагентами і конкурентами, дізнатися нові тенденції та напрямки розвитку ринку і взяти безпосередню участь у його формуванні.
План виставок та ярмарків які будуть проводитися Кременчуцьким відділенням Полтавської ТПП у 2024 році:
| № п/п | Назва виставки/ярмарки | Дата проведення | Місце проведення |
| 1. | "Освіта та кар'єра" | 23-24.02.2024 | 5 корпус Кременчуцького університету |
| 2. | "Дім. Сад. Город" | 26-27.04.2024 | 5 корпус Кременчуцького університету |
| 3. | "Дім. Сад. Город" | 18-19.10.2024 | 5 корпус Кременчуцького університету |
| 4. | "Освіта та кар'єра" | 22-23.11.2024 | Міський Палац культури |
Переклади з іноземних мов

Контакти:
| Тел./факс: | (0536) 75-75-47 |
| моб.тел.: | 050-308-46-86 Віта Жигілій, 050-308-91-43 Тетяна Горгола |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Якщо Вам потрібен професійний переклад кореспонденції, документації різної тематики: правового змісту; економічного змісту; фінансового змісту; технічного змісту; медичного змісту; ділової та адміністративної документації; особистих документів - перекладачі, фахівці Кременчуцького відділення Полтавської Торгово-промислової палати виконають його в обумовлені терміни, завжди з незмінною якістю і дотримуючись конфіденційності будь-якої отриманої від клієнта інформації! При необхідності виконаємо нотаріальне засвідчення перекладу, проставлення апостиля та легалізацію документів.
Вартість перекладу:
| Вид послуги англійська /німецька мови за одну сторінку | Вартість |
| Переклад стандартного документу документи РАЦС(свідоцтва про народження, смерть, шлюб, розлучення, зміну прізвища/імені/по-батькові); довідки про несудимість; посвідчення водія; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; військовий квиток; атестати, дипломи (без додатків);* | 178,92 |
| Тексти загальної лексики резюме, анкета, ділове та особисте листування, опитувальник, додатки до диплому та атестату);* | 255,60 |
| Тексти складної тематики (договори, контракти, статутні документи, аудиторські висновки, керівництва з експлуатації, інструкції, наукові статті та праці, тощо). * | 298,20 |
| Переклади паспортів* | 238,56 |
| Переклад на інші мови | Договірна |
| Додаткові послуги -одне замовлення (доставка, компановка, додаткові копії, пошук інформаціі тощо)** | Договірна |
*В тарифи на послуги не включена вартість засвідчення перекладу нотаріусом
1 сторінка дорівнює 1800 знаків з пробілами
Документи, об’ємом менше однієї сторінки враховуються як одна умовна сторінка ( мінімальне замовлення)
Остаточна вартість перекладу визначається індивідуально у кожному конкретному випадку (вартість перекладу документів, як правило, залежить від тематики, обсягу, мовної пари, термінів та вимог до оформлення перекладених документів).
Виславши нам вихідний матеріал для оцінки на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ви протягом дня отримаєте точний розрахунок про вартість і термін виконання перекладу.
Телефони для заявок і консультацій:
(050) 308-46-86, 308-91-43; (0536) 75-75-47;
Ми знаходимося за адресою: вул. Алітуська, 2, м. Кременчук
Штрихове кодування
Кременчуцьке відділення Полтавської ТПП - офіційний Представник єдиної в державі нумеруючої організації товарів та послуг - Асоціації "ДжіЕс1 Україна".
Ми готові виконати для Вас комплекс послуг, пов'язаних зі штриховим кодуванням, а саме:
- Підготовка та оформлення договірних документів для вступу до Асоціації Товарної Нумерації України "ДжіЕс1 Україна", яка уповноважена представляти інтереси українських виробників і дистриб'юторів у Всесвітній організації GS1 (примітка: щоб отримати штрихкод на продукцію, необхідно стати Учасником асоціації "ДжіЕс1 Україна");
- Допомога при оформленні Заявки на присвоєння ідентифікаційного номера товарної позиції GTIN (одержання штрихового коду);
- Інформаційні послуги: популярна, нормативно-технічна та ін інформація, наприклад, масштабування штрихкоду, розміщення його на етикетці та транспортній тарі, підбір кольорів, тощо; чим цікава для Вас система штрихового кодування товарів: складова каталогу товарів і виробників "ДжіЕс1 Україна" в Міжнародному Каталозі GEPIR; пошук власника ідентифікаційного номеру товару в Міжнародному Каталозі; інша інформація, яка так чи інакше стосується штрихового кодування;
- Виготовлення майстер-файлу (електронний вигляд) або майстер-фільму (виведення на плівку) штрихкодового символу;
- Перевірка якості нанесення штрихового коду на етикетці / упаковці / (технічний нагляд за якістю маркування - верифікація);
- Розробка оригінал-макету етикетки і виготовлення самоклеючої етикетки з штриховим кодом GS1 та іншою інформацією.
Замовлення виконують досвідчені фахівці відділу в найкоротші терміни і з відмінною якістю (відділ створений у 1997 року). Всі наші послуги є платними, згідно з Тарифами, затвердженими Полтавською торгово-промисловою палатою.
Завантажити перелік документів для отримання штрихового коду.
Питання, які найчастіше вас цікавлять:
- Навіщо штриховий код товару?
- Що закодовано у штриховому коді?
- Чи є наявність штрихового коду на товарі захистом від підробок?
Як простому споживачу розібратися у всіх цих тонкощах, не витрачаючи коштів і багато часу?
- По-перше, навіщо штриховий код товару? - це вже всім відомо: за допомогою цієї позначки, облік товару на підприємстві - автоматизований, переміщення товару від виробництва до продажу - автоматизовано. Ми, як споживачі, бачимо цей ефективний кінцевий результат, проходячи через касу у супермаркеті з повним, або не дуже, кошиком без особливої затримки. Це зручно.
Але часто допитливий споживач задається питанням: що ж закодовано у тому штриховому коді? і чи є наявність штрихового коду на товарі захистом від підробок? Що стосується першого питання, то існує помилкове уявлення про те, що в штриховому коді на товарі закодована інформація про ціну товару, його споживчі характеристики, класифікацію чи країну походження. Насправді це не так. Штрихові коди, на переважній більшості споживчих товарів, просто містять унікальний ідентифікаційний номер товару, який називають Глобальним номером товарної позиції GTIN. І його призначення дуже важливе, бо він забезпечує унікальну та однозначну ідентифікацію даного товару будь-де у світі. А вже із цим номером в електронних базах даного підприємства чи Національній Нумеруючій організації пов’язується необхідна інформація про товар.
При скануванні найбільш розповсюдженого штрихового коду декодується номер, який складається із тринадцяти цифр. В Україні існує єдина організація, яка нумерує товари та є, в свою чергу, учасником єдиної в світі нумеруючої організації, яка надає префікси (тобто перші три цифри) національним асоціаціям. (Дивіться префікси країн на сайті GS1 Україна)
Тому за префіксом, наприклад, "482", можна визначити тільки те, що той чи інший ідентифікаційний номер присвоєний Асоціацією Товарної Нумерації України. І не слід розглядати префікс, як свідчення країни походження товару. Далі - префікс та наступні кілька цифр разом складають ідентифікаційний номер підприємства в міжнародній системі. Кілька цифр за префіксом підприємства є номером товару. Остання, тринадцята цифра – контрольна. Її значення залежить від усіх попередніх цифр номеру і обчислюється за стандартним алгоритмом.

І останнє, - Чи є наявність штрихового коду на товарі захистом від підробок? Певною мірою, що так. Але на 100% приналежність даного товару, вказаному на етикетці виробнику, можуть визначити тільки відповідні фахівці виробника. Ну, а як же штриховий код може допомогти споживачу у цьому питанні, без залучення спеціалістів? По-перше, якщо штриховий код нанесений не якісно і етикетка бажає виглядати краще, то тут і вчасно задуматися, чи не підробка це? По-друге, внизу, під штриховим кодом ми бачимо цифри, і їх, як правило, - 13. Скориставшись інтернетом, можна внести цей номер в безкоштовну міжнародну довідкову систему нумерації GEPIR - http://newgepir.gs1ua.org і визначити, чи існує насправді такий виробник.
Контакти:
| Тел./факс: | (0536) 75-85-12, 75-75-47 |
| моб.тел.: | 050-308-03-46, 050-308-91-83 |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Сертифікати про походження товару
Сертифікат походження - документ спеціально установленої форми, який підтверджує, що товари/послуги вироблені або виконані в даній країні, і який містить інформацію для їх ідентифікації.
Кременчуцьке відділення Полтавської ТПП видає сертифікати походження наступних форм:
- Сертифікат походження загальної форми (англійською мовою) – форма сертифіката, яку видають на всі товари при експорті до країн, з якими не обумовлені правила визначення країни походження товарів; також видають у разі, коли товар не має преференційного доступу на ринок країни імпорту та у випадках відсутності або тимчасового припинення пільг на українські товари.
- Сертифікат походження загальної форми (російською мовою) для експорту товарів до країн.
- Сертифікат походження форми СТ-1 (російською мовою) – видають на товари, що експортуються до країн СНД.
- Сертифікат форми “А” (англійською або французькою мовами) – видають на товари, які підпадають під преференційний режим при експорті на ринки країн-донорів в рамках Генеральної системи преференцій (країни ЄС, Японія, Туреччина, США).
- Сертифікат форми EUR.1, серія М (англійською мовою) – для експорту товарів до Республіки Македонія.
- Сертифікат походження форми У-1 (українською мовою) застосовують в межах митної території України у разі потреби підтвердження українського походження товарів, які знаходяться в обігу в межах митної території України.
- Сертифікат походження для засвідчення товарів, що експортуються до Мексиканських Сполучених Штатів (англійською мовою) застосовується для підтвердження українського походження товарів, що експортуються до Мексиканських Сполучених Штатів.
- Сертифікат походження послуг – сертифікат для підтвердження факту виконання послуги (наприклад, транспортні перевезення) українським підприємством або суб’єктом ЗЕД України в межах або за межами митної території України. Цей сертифікат застосовують в межах України.
Контакти відділу експертизи та сертифікації товарів у м.Кременчук:
| тел./факс: | (0536) 75-85-12 |
| моб.тел.: | 050-308-91-83 |
| e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |





